רעידת אדמה בדרום הארץ / רעידת אדמה חזקה פקדה את טורקיה / לא דווח על נפגעים או נזק:

בשלב זה לא ידוע על נפגעים או נזק • גולשים מאזור הדרום דיווחו כי . רעידת אדמה בעוצמה 4.1 הורגשה בדרום הארץ. מקור הרעידה הוא בים התיכון סמוך לדרום יוון וקפריסין. רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ. כוחות החירום הלאומיים משתתפים בתרגיל חירום המדמה רעידת אדמה .

מקור הרעידה הוא בים התיכון סמוך לדרום יוון וקפריסין. מעוניין לקנות - קרקע חקלאית טא×'ו
מעוניין לקנות - קרקע חקלאית טא×'ו from www.israel.agrisupportonline.com
Il y a 3 jours. מקור הרעידה הוא בים התיכון סמוך לדרום יוון וקפריסין. באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד. רעידות אדמה בכדור הארץ מתרחשות בשל החיכוך בעת תנועת הלוחות הטקטוניים על פני קרום. רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה הלילה (רביעי) בדרום הארץ. בדרום יוון נמדד הרעש ועמד על 6.4 . מהמכון הגיאולוגי נמסר כי מוקד הרעש היה 68 קילומטרים מצפון לאילת. רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ.

רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה הלילה (רביעי) בדרום הארץ.

רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה בדרום הארץ. רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 הורגשה הלילה בדרום הארץ. מהמכון הגיאולוגי נמסר כי מוקד הרעש היה 68 קילומטרים מצפון לאילת. Il y a 3 jours. המכון הגיאולוגי עדכן הלילה כי הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 בדרום הארץ, דרומית לים המלח. רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה הלילה (רביעי) בדרום הארץ. רעידת אדמה הורגשה בדרום הארץ. לא דווח על נפגעים או נזק: בשלב זה לא ידוע על נפגעים או נזק • גולשים מאזור הדרום דיווחו כי . רעידת אדמה קלה הורגשה הבוקר באזורים רבים ברחבי הארץ. רעידות אדמה בכדור הארץ מתרחשות בשל החיכוך בעת תנועת הלוחות הטקטוניים על פני קרום. באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד. מקור הרעידה הוא בים התיכון סמוך לדרום יוון וקפריסין.

באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד. רעידת אדמה קלה הורגשה הבוקר באזורים רבים ברחבי הארץ. רעידת אדמה בעוצמה 4.1 הורגשה בדרום הארץ. לא דווח על נפגעים או נזק: רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה הלילה (רביעי) בדרום הארץ.

רעידת אדמה בעוצמה 4.1 הורגשה בדרום הארץ. "×
"×"נקמ×" ×'×"רך": איש סו×"ם של ×"אחים from img.wcdn.co.il
המכון הגיאולוגי עדכן הלילה כי הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 בדרום הארץ, דרומית לים המלח. Il y a 3 jours. בישראל השפיעו ברדיוס של עד 80 קילומטר, כך שכל ערי הארץ בסיכון גבוה. רעידת אדמה קלה הורגשה הבוקר באזורים רבים ברחבי הארץ. בדרום יוון נמדד הרעש ועמד על 6.4 . רעידת אדמה בעוצמה 4.1 הורגשה בדרום הארץ. רעידת אדמה הורגשה לפני מספר דקות באזור שונים ברחבי הארץ, ככל הנראה מרכז הרעש היה ליד. לא דווח על נפגעים או נזק:

מהמכון הגיאולוגי נמסר כי מוקד הרעש היה 68 קילומטרים מצפון לאילת.

רעידת אדמה בעוצמה 4.1 הורגשה בדרום הארץ. רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה בדרום הארץ. רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה הלילה (רביעי) בדרום הארץ. בדרום יוון נמדד הרעש ועמד על 6.4 . באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד. רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 הורגשה הלילה בדרום הארץ. רעידת אדמה קלה הורגשה הבוקר באזורים רבים ברחבי הארץ. רעידת אדמה בעוצמה 6.8 פגעה בדרום טורקיה וגרמה להרס רב, קריסת מבנים, . המכון הגיאולוגי עדכן הלילה כי הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 בדרום הארץ, דרומית לים המלח. מהמכון הגיאולוגי נמסר כי מוקד הרעש היה 68 קילומטרים מצפון לאילת. רעידות אדמה בכדור הארץ מתרחשות בשל החיכוך בעת תנועת הלוחות הטקטוניים על פני קרום. מקור הרעידה הוא בים התיכון סמוך לדרום יוון וקפריסין. רעידת אדמה הורגשה לפני מספר דקות באזור שונים ברחבי הארץ, ככל הנראה מרכז הרעש היה ליד.

בישראל השפיעו ברדיוס של עד 80 קילומטר, כך שכל ערי הארץ בסיכון גבוה. רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה הלילה (רביעי) בדרום הארץ. באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד. רעידת אדמה קלה הורגשה הבוקר באזורים רבים ברחבי הארץ. רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 הורגשה הלילה בדרום הארץ.

המכון הגיאולוגי עדכן הלילה כי הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 בדרום הארץ, דרומית לים המלח. 165 אנ×
165 אנ×"רטאות: כך ×"פכ×" רמת ×"×'ולן from img.haarets.co.il
רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה בדרום הארץ. בשלב זה לא ידוע על נפגעים או נזק • גולשים מאזור הדרום דיווחו כי . באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד. בישראל השפיעו ברדיוס של עד 80 קילומטר, כך שכל ערי הארץ בסיכון גבוה. בדרום יוון נמדד הרעש ועמד על 6.4 . מהמכון הגיאולוגי נמסר כי מוקד הרעש היה 68 קילומטרים מצפון לאילת. רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 הורגשה הלילה בדרום הארץ. מקור הרעידה הוא בים התיכון סמוך לדרום יוון וקפריסין.

רעידת אדמה קלה הורגשה הבוקר באזורים רבים ברחבי הארץ.

רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה בדרום הארץ. רעידת אדמה קלה הורגשה הבוקר באזורים רבים ברחבי הארץ. רעידת אדמה בעוצמה 6.8 פגעה בדרום טורקיה וגרמה להרס רב, קריסת מבנים, . מהמכון הגיאולוגי נמסר כי מוקד הרעש היה 68 קילומטרים מצפון לאילת. באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד. בשלב זה לא ידוע על נפגעים או נזק • גולשים מאזור הדרום דיווחו כי . בישראל השפיעו ברדיוס של עד 80 קילומטר, כך שכל ערי הארץ בסיכון גבוה. מקור הרעידה הוא בים התיכון סמוך לדרום יוון וקפריסין. רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה הלילה (רביעי) בדרום הארץ. בדרום יוון נמדד הרעש ועמד על 6.4 . Il y a 3 jours. המכון הגיאולוגי עדכן הלילה כי הורגשה רעידת אדמה בעוצמה של 4.1 בדרום הארץ, דרומית לים המלח. רעידת אדמה בעוצמה 4.1 הורגשה בדרום הארץ.

רעידת אדמה בדרום הארץ / רעי×"ת א×"מ×" חזק×" פק×"×" את טורקי×" / לא דווח על נפגעים או נזק:. באזור הרעש התמוטטו בתים ועד כה ידוע על מותו של ילד אחד. לא דווח על נפגעים או נזק: רעידות אדמה בכדור הארץ מתרחשות בשל החיכוך בעת תנועת הלוחות הטקטוניים על פני קרום. רעידת אדמה בעוצמה 4.2 הורגשה הלילה (רביעי) בדרום הארץ. רעידת אדמה קלה הורגשה הבוקר באזורים רבים ברחבי הארץ.

רעידת אדמה בעוצמה 42 הורגשה הלילה (רביעי) בדרום הארץ רעידת אדמה. לא דווח על נפגעים או נזק: